Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  STELVIO 1200 8V ABS - 2011

Bouwjaar:
2011
Kleur:
ZWART
Vermogen:
77 kW
Teller:
83.350 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2011
Garantie: TLM'S G3 Garantie

Deze Stelvio van de laatste serie met
ABS, TCS en een 32L tank en in hoogte
verstelbaar zadel, is rijk uitgerust
met accessoires en voorzien van een
voorvalbeugel met mistlampen,
middenbok, zij- en topkoffers in
kleur, een grote ruit met wind
deflectors en handkappen. Deze motor
is reeds voorzien van de laatste
nokkenasmodificatie en wordt verkocht
inclusief een verse jaarbeurt en 3
maanden garantie.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
TLM Nijmegen
Lagelandseweg 66
Nijmegen
Plan de route
024-3711111
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion