Nieuwsbrief:

MASH  TWO FIFTY 250 - 2024

Nieuw
Mat zwart
mash - two-fifty-250
mash - two-fifty-250
mash - two-fifty-250
mash - two-fifty-250
mash - two-fifty-250
mash - two-fifty-250
mash - two-fifty-250
mash - two-fifty-250
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De geheel in Custom stijl opgebouwde nieuwe Two Fifty 250 motorfiets is uitermate geschikt voor degene die net even wat meer vermogen wil. De 250cc 1-cilinder 4-taktmotor levert 20pk bij 7.500 toeren en heeft 5 versnellingen. De 250cc modellen hebben een langere wielbasis en de geometrie is vernieuwd. De Two Fifty 250 heeft een upside-down voorvork die voorzien is van een zwarte coating en naast de andere matzwarte accenten heeft de motorfiets een fraai bruin zadel en is hij nu voorzien van LED verlichting voor en achter. Zeg nou eerlijk, wie kan deze fraaie retro Custom nou niet weerstaan?

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland mogelijk!


Beschrijving
Merk Mash
Model Two Fifty
Kleur Zwart
Segment Retro
Cilinderinhoud 249 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 4.299,-
Prijs inclusief € 199,00 kosten rijklaar:
€ 4.499,-


Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion