Nieuwsbrief:

MAGNI  SFIDA 1000 4V - 1994

Garantie: Ja
46531 Km
ROOD
magni - sfida-1000-4v
magni - sfida-1000-4v
magni - sfida-1000-4v
magni - sfida-1000-4v
magni - sfida-1000-4v
magni - sfida-1000-4v
magni - sfida-1000-4v
magni - sfida-1000-4v
magni - sfida-1000-4v
magni - sfida-1000-4v
magni - sfida-1000-4v
magni - sfida-1000-4v
magni - sfida-1000-4v
magni - sfida-1000-4v
magni - sfida-1000-4v
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer) biedt aan:

Zeldzaam, voor verzamelaars!!!

Magni Sfida 1000 Arturo uit 1994 met slechts 46531km met historie gekend. 2 zitter. Prachtstaat motor. Origineel Nederlandse motor, geen import.

Bijzonder motorfiets uit de hand van Arturo Magni (voormalig motorsport chef bij MV Agusta in de jaren '60 en '70). Geweldig mooie Italiaanse retrolijnen in het design van deze motor in combinatie met het oersterke Moto Guzzi 1000cc luchtgekoelde 4kleps blok wat 81 Pk met 82,4 Nm levert. Droog gewicht 194 Kg. Compleet met dubbele sleutels.

We verkopen deze Magni voor onze klant/verzamelaar aan vaste prijs. Geen inruil mogelijk.

Gespreide betaling mogelijk, zakelijk of prive.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion