Nieuwsbrief:

KTM  990 SUPER DUKE - 2008

50281 Km
Oranje/zwart
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
In nette staat verkerende 990 Superduke!

Staat voor een meeneemprijs.
Deze motor loopt niet.
Verder wel in nette staat!!


Motorisch niet helemaal 100%.
Of helemaal 100% motorisch stuk.
1 van die 2.
Dus waarschijnlijk het beste om hier een ander blok onder te hangen, of helemaal reviseren.
Is rijdend met een tikje hier gekomen maar met een testrit compleet stil gevallen.

Voor meer informatie mag je altijd bellen of langs komen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2024 Motoroccasion