Nieuwsbrief:

KTM  890 DUKE L - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
Zwart
Vermogen:
70 kW
Teller:
15.493 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
KTM 890 DUKE L (bj 2020) – A2 geschikt

Ook is Financiering mogelijk v.a. €175,04 per maand

Zo’n 16.000 km heeft deze vette twin op de teller, bij elkaar gereden door een liefhebber met het KTM hart op de juiste plek. 
Bouwjaar 2020 en met een bekend onderhoudsverleden .

Uitgevoerd in een strakke zwarte kleur  met oranje accenten, is deze motor zowel technisch als optisch in goede conditie. Met een IXIL uitlaat (met E-keur dus altijd legaa)l en carbon afdekkap op de duozit staat ze in de startblokken voor een flinke streetrace – of toertocht, wat jij wil.

De KTM 890 Duke L is een speelse en lichte naked bike met het hart van een volbloed. Speciaal afgestemd voor A2-rijbewijshouders biedt hij 95 pk puur rijplezier, met scherpe handling en indrukwekkende wendbaarheid. Dankzij het lage gewicht en het precieze rijwielgedeelte voelt hij zich net zo thuis in de stad als op bochtige bergwegen. De bekende KTM-look in combinatie met een krachtige twin zorgt voor een sportieve uitstraling met inhoud. Comfortabel én strak, deze Duke is gebouwd voor wie van karakter en controle houdt. Een opstapmodel? Misschien. Maar dan wel eentje met serieuze ambities.

Maximum vermogen 70 kW {95 Pk} @ 8750 rpm
Maximum koppel 86 Nm @ 6500 rpm

Kilometers: 14.600
Bouwjaar: 2020
Kleur: zwart / oranje

Deze Duke wordt geleverd inclusief afleverbeurt! Bezorgen op locatie is mogelijk, neem hiervoor telefonisch contact met ons op.

Wil je deze motor toch graag nog verder customizen? Ook dit doen wij graag en er zijn in overleg veel mogelijkheden! Bij aanschaf van een motor doen wij dit extra scherp geprijsd, Win Win dus!

Enthousiast geworden van deze prachtige Duke 890 L maar zijn de financiën nog niet toereikend? Geen probleem! Want bij ons kun je vrijblijvend een financiering aanvragen via NUmotorrijden.nl. Motorrijden wil je tenslotte NU en NIET pas morgen! Neem hiervoor contact met ons op om de mogelijkheden en voorwaarden te bespreken.

Heb je nog vragen, of wil je de motor graag bij ons in Aldeboarn, Friesland komen bezichtigen? Neem dan contact met ons op, wij zijn ter aller tijden telefonisch of via Whatsapp bereikbaar via de onderstaande telefoonnummers:

Job Veenstra
06-19683808

Ferdinand Veenstra
06-83333430




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Veenstra Motorsport
Prikwei 32
Aldeboarn
Plan de route
0619683808
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion