Nieuwsbrief:

KTM  890 DUKE GP - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
ORANJE
Vermogen:
85 kW
Teller:
5.460 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ktm - 890-duke-gp
ktm - 890-duke-gp
ktm - 890-duke-gp
ktm - 890-duke-gp
ktm - 890-duke-gp
ktm - 890-duke-gp
ktm - 890-duke-gp
ktm - 890-duke-gp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Ingeruild van de eerste eigenaar.

De getoonde prijs is inclusief afleverkosten. Al onze occasions gaan de weg op inclusief een afleveringsbeurt, controle op slijtagepunten en BOVAG garantie.
Al meer dan dertig jaar is Moto Rotterdam het juiste adres voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Zowel voor aankoop als voor onderhoud van motoren en scooters. Wij zijn te vinden aan de Strickledeweg 110 in Rotterdam.

Officieel dealer van Ducati, Honda, Kawasaki en Royal Enfield.

Voor meer motoren zie onze website www.motorotterdam.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Moto Rotterdam
Strickledeweg 112
Rotterdam
Plan de route
010-4625556
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion