 |
Motor | LC8c 2-cillinder, 4-takt, parallel twin |
Boring x slag | 90.7 mm x 90.7 mm |
Cilinder inhoud | 889 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 115 pk / 77 kW bij tpm |
Max. koppel | 92 Nm bij 8000 tpm |
Koppeling | PASC Mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting, 520 X-ring |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Chroom-molybdeen-staal frame |
Vering voor | WP 43 mm omgekeerde voorvork |
Vering achter | WP schokdemper met voorspanningsregelaar |
Remmen voor | 4-zuiger Radiaal gemonteerde remklauw, 300mm schijf |
Remmen achter | 2-zuiger remklauw, 240mm remschijf |
Voorband | Maxxis Supermaxx ST |
Achterband | Maxxis Supermaxx ST |
Wielbasis | 1.475 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 825 mm |
Drooggewicht | 169 kg |
Leverbare kleuren | Zwart, Oranje |
Beschrijving | De KTM 890 DUKE GP is ongeėvenaard in de middengewichtarena. Met een geheel nieuwe en totaal unieke GP-afgeleide CTG, een lichtgewicht chassis dat ongeėvenaarde wendbaarheid biedt in de bochten en een krachtige vermogensafgifte voor de rechte stukken, slaat de KTM 890 DUKE GP zo hard als je zou verwachten - met de visuele impact te evenaren. |