Nieuwsbrief:

KTM  690 SMC R - 2024

Garantie: Ja
4343 Km
ORANJE
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Te koop: KTM 690 SMC R (2024)

Ben jij klaar voor pure adrenaline op twee wielen? Deze KTM 690 SMC R (bouwjaar 2024) biedt alles wat je zoekt: kracht, precisie en een ongeëvenaarde rijervaring. Met slechts 4.343 km op de teller is deze motor in topstaat en klaar om je naar nieuwe hoogtes te brengen.
Specificaties:


Bouwjaar: 2024
Kilometerstand: 4.343 km
Motor: 693cc ééncilinder, 74 pk
Kleur: Oranje
Verbruik: Zeer efficiënt, ideaal voor zowel straat als off-road
Staat: Perfecte staat, altijd goed onderhouden

Extra’s:


Luchtgekoelde motor met een indrukwekkende kracht en acceleratie
WP-vering voor ultiem comfort en handling, zelfs in bochten
Geavanceerd remsysteem voor maximale controle
Modern display en elektronische ondersteuning voor een optimale rijervaring
Sportieve en agressieve uitstraling die het straatbeeld domineert


De KTM 690 SMC R is de perfecte motor voor wie houdt van snelheid, precisie en avontuur. Of je nu door de stad slingert of de bocht in duikt op de openbare weg, deze motor levert altijd de prestaties die je zoekt.

Prijs: 12.800

Voor meer informatie of om een proefrit in te plannen, neem snel contact op! Grijp de kans om deze krachtige, sportieve machine van dichtbij te ervaren!

Opties en Accessoires:
ABS, EMERGENCY STOP INDICATOR, knipperlichten, andere, LEASE MOGELIJK, ONDERHOUDSHISTORIE




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
AS Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion