Nieuwsbrief:

KTM  450 EXC-F CHAMPION EDITION - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Oranje
ktm - 450-exc-f-champion-edition
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De KTM EXC-F 450 rolt de open klasse binnen met een hernieuwde honger naar het opzoeken van de limiet. Met een geheel nieuw chassis, nieuwe ophanging, in de race bewezen carrosserie en op de rijder gerichte ergonomie – om nog maar te zwijgen van een van de meest winnende 450 cc-motoren in zijn klasse – is de KTM 450 EXC-F klaar om van de start te gaan met het podium stevig in het vizier.
Hoogtepunten van de CHAMPION EDITION 2025 zijn:
  • ORANGE GLOSSY FRAME
  • RED BULL GRAPHICS
  • FACTORY RACING FRAME PROTECTION SET
  • FACTORY RACING SEAT
  • MAP-SELECT SWITCH
  • RADIATOR FAN
  • SKID PLATE
  • SEMI-FLOATING FRONT BRAKE DISC
  • ORANGE SUPERSPROX STEALTH REAR SPROCKET
  • ORANGE FRONT AXLE PULLER
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion