Nieuwsbrief:

KTM  390 DUKE - 2014

€ 3.450,- € 3.950,-
Garantie: Ja
14781 Km
Wit oranje
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
KTM Duke 390,

2014,

ABS,

zeer nette motor,

etui / map/ boekjes / reserve sleutel compleet,

staat op zeer goede banden,

incl. beurt; olie, oliefilter, luchtfilter, bougie's, remmen gereinigd, remvloeistof, ketting gereinigd / gesteld / gesmeerd.....opstappen = rijden = geen onvoorziene kosten!!!!

GEEN AFLEVERINGSKOSTEN!!!!

GARANTIE!!!!


ZONDER AANBETALING IS RESERVEREN NIET MOGELIJK, OP BIEDINGEN / VRAGEN:WAT IS DE UITERSTE PRIJS, WORDT NIET OP GEREAGEERD!!



 
Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Originele uitlaat




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Ron van der Plaats Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion