Met 12 maanden garantie. Nieuw geleverd en onderhouden door Goedhart Motoren. Ingeruild van de eerste eigenaar. Onder andere voorzien van: valbeugel, handvatverwarming en navigatiesteun.
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor
Vloeistof gekoeld 1-cilinder 4-taktmotor
Boring x slag
60|89
Cilinder inhoud
373
Comp. verhouding
Kleppen
Brandstof toevoer
Ontsteking
Vermogen
||
Max. koppel
37|
Koppeling
PASC ™ -stopkoppeling, mechanisch bediend
Versnellingsbak
Single-speed automaat
Verhouding
Overbrenging
Ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
14,5
Topsnelheid
ABS
ja
Frame
Stalen trellisframe, gepoedercoat
Vering voor
WP APEX 43
Vering achter
WP APEX - Monoshock
Remmen voor
Radiale vaste remklauw met vier zuigers
Remmen achter
Zwevende remklauw met enkele zuiger
Voorband
Achterband
Wielbasis
Lengte
Breedte
Hoogte
Zithoogte
855
Drooggewicht
158
Leverbare kleuren
ORANJE,WIT
Beschrijving
Bevredig uw rusteloze geest met de nieuwe KTM 390 ADVENTURE. Deze compacte eencilinder enduromachine voor op reis heeft een sportieve ontwerphouding, met de uitgebreide uitrusting en bewezen prestatiegegevens van het KTM ADVENTURE-assortiment. De veelzijdige ergonomie, soepele vermogensafgifte en innovatieve technologie komen allemaal samen in een comfortabel, lichtgewicht pakket dat is gebouwd voor diegenen die meer avontuur in hun dagelijks leven willen passen.
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.