Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

KTM  250 EXC-F CHAMPION EDITION - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Oranje
ktm - 250-exc-f-champion-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De KTM 250 EXC-F is al jaren het standaardpakket voor serieuze weekendstrijders en doorgewinterde racekampioenen – en terecht. Toonaangevend rijgedrag, voldoende koppel bij lage toerentallen en vertrouwenwekkende rijeigenschappen maken het gemakkelijk om snel te rijden en alle grenzen op te zoeken. Voor dit jaar is het alleen maar beter geworden, met een geheel nieuw frame, ophanging met gesloten patroon en een nieuwe carrosserie – de enige beperking is degene die je voor jezelf maakt.
Hoogtepunten van de CHAMPION EDITION 2025 zijn:
  • ORANGE GLOSSY FRAME
  • RED BULL GRAPHICS
  • FACTORY RACING FRAME PROTECTION SET
  • FACTORY RACING SEAT
  • MAP-SELECT SWITCH
  • RADIATOR FAN
  • SKID PLATE
  • SEMI-FLOATING FRONT BRAKE DISC
  • ORANGE SUPERSPROX STEALTH REAR SPROCKET
  • ORANGE FRONT AXLE PULLER
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion