Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE R - 2020

Garantie: Ja
32510 Km
ORANJE
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze ( KTM Street specialist sinds 2007 ) biedt aan:

KTM 1290 Superduke R uit 2020 met 32.510km. Origineel Nederlandse Superduke. Wij leverde deze motor vanaf nieuw en deden ook het complete onderhoud. BTW-motorfiets.

Voorzien van extra's:
- Tech software pakket (Quick shifter up en down), Motorcycle Slip Regulation
- KTM My Ride
- Evotech korte kentekenplaat houder
- Zwart / Oranje gefreesde rem en koppeling hendel
- Bar end spiegels

Deze Superduke is helemaal compleet zoals nieuw met aflevermap, dubbele sleutels, boordgereedschap, onderhoud historie.

De meest extreme hyper-naked heeft een update gekregen. De nieuwe Super duke R is nu slanker, gemener en nog extremer dan ooit. Gemonteerd in een geheel nieuw chassis is de bijgewerkte versie van de 1301cc LC8 V-Twin. Die tilt THE BEAST naar een heel nieuw niveau. De legendarische status van de 1301 cc V-twin valt niet te ontkennen. Nu nog lichter en krachtiger dan voorheen, deze krachtpatser is gebouwd om alles aan te vallen, als je maar dapper genoeg bent...

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiƫntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion