Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE R EVO - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
Zwart/blauw/oranje
Vermogen:
132 kW
Teller:
18.575 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 6 maanden
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022

dike superduke 1290 r-evo
met electrische vering
tech-pack met track-pack
cruisecontrol,
en een korte kentekenplaathouder




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Kobo Motoren
Jade 10
Drachten
Plan de route
0512-542142
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion