Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900RS SE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
.
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Kawasaki Z900RS is al sinds zijn introductie de populairste motor in het retro segment. Dit is echter geen reden voor de Kawasaki engineers om stil te blijven zitten. Kawasaki doet er nog een schep bovenop met de nieuwe Z900RS SE. Met onder andere Öhlins vering, Brembo remklauwen en een waanzinnige Yellow Ball kleurstelling brengt de Z900RS SE de succesvolle mix van het heden en het verleden naar een nóg hoger niveau.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Bakker
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1983 - De Meriden schuld bereikt in 1980 de 2 miljoen pond. In oktober scheld de Britse regering Triumph een schuld kwijt van 8,4 miljoen pond maar laat een schuld openstaan van nog een twee miljoen pond aan de Britain's Export Credit Guarantee Dept. Triumph gaat in de volgende jaren met verschillende modellen experimenteren maar de schulden zijn niet meer weg te werken. De productie van de Bonneville werd gestaakt in 1983 doordat het bedrijf in de herfst failliet raakt. In hetzelfde jaar flirt de pennyloze firma met een overname van de Hesketh motorfiets. Sterker nog, men neemt een Hesketh model en verkoopt deze met Triumph emblemen erop.
© 2000 - 2025 Motoroccasion