Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900 - 2020

€ 8.750,- € 8.900,-
Garantie: Ja
19696 Km
Wit
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Welkom bij Rena Motoren. 
Van €8900,- voor €8750,-
Wij bieden u een nette Kawasaki Z900 Te koop aan.
Kracht machine dikke 900cc
Akrapovic Uitlaat. 
 
Motor is helemaal in top conditie. 
Motor rijdt goed schakelt goed altijd goed onderhouden
Helemaal origineel, 

Weinig km
.
Alle slijtage onderdelen zijn goed.

Een proefrit is uiteraard mogelijk na prijsovereenkomst en het ondertekenen van een proefritverklaring.
Neem vooraf contact met ons op via telefoon of e-mail om teleurstelling te voorkomen.
Motoren kunnen niet worden gereserveerd voor bezichtiging; reservering is alleen mogelijk met een aanbetaling.
Inruil mogelijk tegen handelsprijzen.

Voor meer info bellen of mailen



RENA MOTOREN Dordrecht:

Contact: 0641 638 588

Openingstijden
Maandag-vrijdag: 12:00 - 22:00
Dinsdag-Woensdag-Donderdag : 17:00 - 22:00
Zaterdag: 09:00 - 18:00
Opties en Accessoires:
Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Rena Motoren
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion