Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 7 HYBRID - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
GRIJS
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Z7 Hybrid is ‘s wereld eerste hybride motorfiets. Dit revolutionaire nieuwe model weet de voordelen van een conventionele verbrandingsmotor en elektrische tractiemotor naadloos te combineren. Met drie verschillende rijmodi (waaronder een volledige EV-modus) die elk een geheel eigen karakter hebben, acceleratie uit stilstand op het niveau van een sportieve 1000cc en een verbruik vergelijkbaar met een 250cc motorfiets is de Z7 Hybrid een echte Game Changer.

De Kawasaki Z7 Hybrid SE 2025 is beschikbaar in de volgende kleuren:
  • Metallic Bright Silver / Metallic Matte Lime Green / Ebony
  •  Metallic Matte Graphenesteel Gray / Ebony / Metallic Graphite Gray
De prijs van dit model wordt binnenkort bekend gemaakt.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Goes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: KAWASAKI in 1983 - In 1983 wordt de Z 750 geïntroduceerd, Kawasaki's eerste turbo-charged supersport motoren. De GPZ 900 R wordt ook losgelaten op de wereld in Monterey, California tijdens een persintroductie en een testrit sessie. De eerste Ninja-benaming wordt toegevoegd om de Amerikaanse markt te veroveren. De GPZ 900 wordt een erg populaire motorfiets. Logisch eigenlijk. Om in 1983 rond te scheuren met een max van 250 km/h is toch een niet geringe prestatie. Deze zestien-klepper vier cilinder verdient in veel gerenommeerde motorfietsbladen de benaming -motorfiets van het jaar-.
© 2000 - 2025 Motoroccasion