Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 1000 SX - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
GRIJS
Vermogen:
104 kW
Teller:
5.378 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De sportieve, krachtige kawasaki Z 1000 SX met slechts 5300 km op de teller ! Wij bieden deze Z 1000 Sxaan rijklaar en met 24 maanden garantie voor € 10.490

Extra's:

- Kofferset
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL

Opties en Accessoires:
ABS, Kofferset




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MVM Motoren
Boteyken 301
De Meern
Plan de route
0346-286148
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion