Nieuwsbrief:

KAWASAKI  W 650 - 2002

Garantie: Nee
25163 Mls
Zilver Blauw
kawasaki - w-650
kawasaki - w-650
kawasaki - w-650
kawasaki - w-650
kawasaki - w-650
kawasaki - w-650
kawasaki - w-650
kawasaki - w-650
kawasaki - w-650
kawasaki - w-650
kawasaki - w-650
kawasaki - w-650
kawasaki - w-650
kawasaki - w-650
kawasaki - w-650
kawasaki - w-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De "W" in "W650" verwijst naar de W1-, W2- en W3- modellen van Kawasaki, geproduceerd tussen 1967 en 1975. De "650" verwijst naar de cilinderinhoud.
In 1999 introduceerde Kawasaki, ter vervanging van de Zephyr -serie, de W650, die leek op Britse motorfietsen uit het begin van de jaren zestig, met name de Triumph Bonneville . De motoren van de Britse motorfietsen gebruikten stoterstangen , maar de W650 heeft een bovenliggende nokkenas , aangedreven door kegelwielen , op dezelfde manier als de Ducati -singles en V-twins uit de jaren zeventig . De W650 had geen connectie met Triumphs. Ze stamden, met aanpassingen, rechtstreeks af van de BSA 650. 
 

  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.
  • Rijklaar, wat houdt dat in?

    Bij de aflevering van uw motor kunt u rekenen op een grondige controle en service in onze eigen werkplaats. Onze technicus inspecteert alles wat van belang is, inclusief de staat van de motor en het benodigde onderhoud. Pas als onze technici tevreden zijn mag de verkoopafdeling de motor afleveren.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion