Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VULCAN S CAFE - 2018

Garantie: Ja
10097 Km
BLIZZARD WHITE/
kawasaki - vulcan-s-cafe
kawasaki - vulcan-s-cafe
kawasaki - vulcan-s-cafe
kawasaki - vulcan-s-cafe
kawasaki - vulcan-s-cafe
kawasaki - vulcan-s-cafe
kawasaki - vulcan-s-cafe
kawasaki - vulcan-s-cafe
kawasaki - vulcan-s-cafe
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2018

In nieuwstaat verkerende Kawasaki Vulcan S Café te koop, voorzien van een lederen tassenset en een sissybar. Deze motor is door Motor Venray nieuw verkocht en komt van de eerste eigenaar. De motor is uit 2018 en heeft slechts 10.097 km op de teller.

De Vulcan S Café heeft een unieke uitstraling en biedt zowel stijl als performance. De tassenset en sissybar maken hem bovendien praktisch voor langere ritten of dagelijks gebruik.

Kom langs bij Motor Venray en bekijk deze bijna nieuwe motor van dichtbij!





De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion