Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VULCAN S CAFE - 2023

Garantie: Ja
10032 Km
Grijs/ Zwart
kawasaki - vulcan-s-cafe
kawasaki - vulcan-s-cafe
kawasaki - vulcan-s-cafe
kawasaki - vulcan-s-cafe
kawasaki - vulcan-s-cafe
kawasaki - vulcan-s-cafe
kawasaki - vulcan-s-cafe
kawasaki - vulcan-s-cafe
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Voorzien van Het Café windscherm deze Kawasaki Vulcan S met ABS. Deze Kawasaki is gemaakt voor perfecte passing met zijn of haar bestuurder, door de ergonomie voetstep fittingen kunnen de voetsteppen op 3 verschillende afstanden gemonteerd worden om de bestuurder nog meer comfort te kunnen geven tijdens het toeren over de dijken. Met net 10.000 KM gereden is deze Kawasaki Vulcan-S klaar voor het nieuwe motor seizoen!

Aangeboden in De Meern met 24 maanden garantie en rijklaar voor € 8990,- Benieuwd geworden naar deze Kawasaki Vulcan S ABS? Neem dan contact met ons op en kom de motor in het echt bekijken en passen. 
 
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion