Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 900 - 2006

Bouwjaar:
2006
Kleur:
Zwart
Vermogen:
37 kW
Teller:
30.752 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - vn-900
kawasaki - vn-900
kawasaki - vn-900
kawasaki - vn-900
kawasaki - vn-900
kawasaki - vn-900
kawasaki - vn-900
kawasaki - vn-900
kawasaki - vn-900
kawasaki - vn-900
kawasaki - vn-900
kawasaki - vn-900
kawasaki - vn-900
kawasaki - vn-900
kawasaki - vn-900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige, professioneel gebouwde custom Kawasaki VN 900....boordevol details, uniek ! Apehanger stuur + sissybar ombouw mogelijk ( zie foto). Wij bieden deze unieke VN 900 aan rijklaar en met 12 maanden garantie voor € 5.990

Extra's ( o.a.):

-Valbeugel
- Apehanger stuur
- Luchtfilterhuis
- Floorboards
- Handvatten chroom
- Highway steps
- Custom uitlaten
enz, enz. enz

 
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL

Opties en Accessoires:
Customuitlaten, dempers, andere en uitlaatsystemen, Div. Chrome Accessoires, Floorboards, handvaten, andere, hendels, andere, Highwaybar/steps, knipperlichten, andere, rempotdeksel, andere, Sissybar, stuur, ander, Uitlaat verchroomd, Valbeugel, Whitewall banden




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MVM Motoren
Boteyken 301
De Meern
Plan de route
0346-286148
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion