Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 650 ABS - 2016

5873 Km
Metallic Matte Carbon Grey
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In nieuwstaat verkerende en origineel Nederlands geleverde Kawasaki Versys 650 Tourer in de prachtige Metallic Matte Carbon Grey! De Kawasaki staat momenteel op vol vermogen maar is ook op 35kw voor de A2 rijder leverbaar tegen een kleine meerprijs.

De Kawasaki is voorzien van:
  • ABS systeem
  • Gear indicator
  • Kawasaki kofferset
  • Tanktas
  • Smoke verhoogd en verstelbaar windscherm
  • Middenbok standaard
  • Voorvering instelbaar
  • Achterveer instelbaar
  • Garmin navigatiesysteem voorbereiding
  • Tankpad
  • 2 sleutels + codekaartje
  • Aankoopfactuur aanwezig
  • Alle boekjes + volledige onderhoudshistorie aanwezig
De Versys 650 is zeer populair vanwege zijn moderne design, fantastische rijeigenschappen en zijn scherpe consumentenprijs. De motor heeft een krachtig en zuinig tweecilinderblok wat zorgt voor uitstekende prestaties bij sportieve (tour)ritten en is tevens perfect geschikt voor dagelijks woon-werkverkeer. 

De Kawasaki wordt afgeleverd met:
- Onderhoudsbeurt
- 1 maand gratis verzekering, onder de voorwaarden van zelfverzekerdmotorrijden.nl
- Prijs betreft meeneemprijs zonder garantie. Keuze uit 3 garantiepakketten tegen een kleine meerprijs mogelijk:
3 maanden garantie €195,-
6 maanden garantie €395,-
12 maanden garantie €595,-

De Kawasaki komt uit 2016 en heeft 5.873 km gereden. Momenteel staat de Versys op vol vermogen maar is ook op 35kw voor de A2 rijder leverbaar tegen een kleine meerprijs van €250,-. De motor verkeert in werkelijke nieuwstaat! Bij geen gebruik heeft de Versys altijd netjes binnen gestaan. 

De specialiteiten van T.D.K. Exclusive:

- Financiering mogelijk!
- Bezorging mogelijk!
- Inruil mogelijk!
- Géén onverwachte afleverkosten.
- Wij kunnen het voertuig voor u ter plekke tenaamstellen/vrijwaren.
- Bezichtiging, bij serieuze interesse tot koop, in de avonduren ook mogelijk!

Bekijk ook onze andere advertenties voor de actuele voorraad van onze motoren.

Gelieve een afspraak te maken voor bezichtiging.

Volg ons ook op Instagram
T.D.K. Exclusive

RDW Erkend

Trefwoorden: Kawasaki Z 1000 900 750 650 300 sx zx 10 r zx 6 r z 800 e versys 1000 versys 300 1100
 
Opties en Accessoires:
ABS systeem
Gear indicator
Kawasaki kofferset
Tanktas
Smoke verhoogd en verstelbaar windscherm
Middenbok standaard
Voorvering instelbaar
Achterveer instelbaar
Garmin navigatiesysteem voorbereiding
Tankpad
2 sleutels + codekaartje
Aankoopfactuur aanwezig
Alle boekjes + volledige onderhoudshistorie aanwezig




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
T.D.K. Exclusive
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion