Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1000 S GRAND TOURER - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
.
Vermogen:
88 kW
Teller:
48.931 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - versys-1000-s-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-s-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-s-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-s-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-s-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-s-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-s-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-s-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-s-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-s-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-s-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-s-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-s-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-s-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-s-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-s-grand-tourer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Garantie: Huisgarantie
Optioneel afleverpakket (€ 250): 6 Maanden garantie: Is inclusief afleveringsbeurt. Alle slijtagedelen in goede staat en 6 maanden garantie.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie (6 maanden garantie)

1e eigenaar motor.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Comfort buddy, Cruise control, Full-LED koplampen, Handvatverwarming, Koplampen adaptief, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, LED mistlampen, Metaalkleur, Middenstandaard, Quick Shifter, Smartphone integratie, Topkoffer, Windscherm, Zijkoffers, ASR, Mistlampen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorhuis Bakker
Noordveenkanaal ZZ 12
Nieuw Weerdinge
Plan de route
0591-521279
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion