Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA ZX-6R - 2001

30178 Km
Rood / Zwart
kawasaki - ninja-zx-6r
kawasaki - ninja-zx-6r
kawasaki - ninja-zx-6r
kawasaki - ninja-zx-6r
kawasaki - ninja-zx-6r
kawasaki - ninja-zx-6r
kawasaki - ninja-zx-6r
kawasaki - ninja-zx-6r
kawasaki - ninja-zx-6r
kawasaki - ninja-zx-6r
kawasaki - ninja-zx-6r
kawasaki - ninja-zx-6r
kawasaki - ninja-zx-6r
kawasaki - ninja-zx-6r
kawasaki - ninja-zx-6r
kawasaki - ninja-zx-6r
kawasaki - ninja-zx-6r
kawasaki - ninja-zx-6r
kawasaki - ninja-zx-6r
kawasaki - ninja-zx-6r
kawasaki - ninja-zx-6r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
!! Nette Kawasaki ZX-6R NU RIJKLAAR VOOR €3699 !!

Wordt afgeleverd met grote beurt / Barracuda einddemper / Nederlands geleverd 08-02-2001 / 30178 km / 83 kW (113 pk) / 196 kg.


  • INRUIL WELKOM.


    MotoRestyle
    Leroy Tigchelaar
    Hommel  9
    7317 BL  Apeldoorn
    Leroy  06-52831572 

    mail :  info@motorestyle.nl
    website: www.motorestyle.nl
    Geopend : maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur
    Zaterdag : van 10.00 tot 16.00 uur

    Voor een bezichtiging of proefrit graag eerst even bellen !

    Wij beantwoorden geen  "wat is de uiterste prijs"  mails.
    Garantie tegen meerprijs van € 295,-  ( niet op alle motoren )

    -


  • Wij bieden bij al onze motoren 5 dagen gratis verzekering.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoRestyle
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion