Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA H2 SX SE - 2018

Garantie: Ja
20379 Km
Zwart/groen
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Kawasaki Ninja 1000 H2 SX SE

Bouwjaar 2018

km stand 20379

Zeer nette goed onder houden motor  ,alle boekjes en sleutels aanwezig

deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten )

3 maanden garantie 

Inruil is mogelijk 

TECHNOLOGIE
ERGO-FIT

Met het ERGO-FIT system kan iedere rijder zijn ideale positie vinden op de motor, ondanks dat de ideale positie natuurlijk erg varieert per persoon op basis van maten en rijstijl. Een goede rijhouding staat garant voor comfort en controle.


KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) is een antiblokkeersysteem dat speciaal voor gebruik op supersportmotoren is ontwikkeld.
 


ABS

ABS (Anti-lock Brake System, oftewel AntiBlokkeerSysteem) zorgt voor veilig en stabiel remmen door het voorkomen van blokkerende wielen.
 


CORNERING LIGHTS

Bochtverlichting geeft aanvullende verlichting bij het nemen van bochten, waardoor een breder verlichtingsveld ontstaat in de bocht.

SUPERCHARGED MOTOR

In huis door Kawasaki Motors ontwikkelt in samenwerking met de KHI-divisies Gas Turbine & Machinery Company, Aerospace Company en Corporate Technology Division. Dit laat op indrukwekkende wijze zien wat Kawasaki Heavy Industries allemaal aan knowhow en technologie in huis heeft.


ELEKTRONISCHE GEREGELDE GASKLEPPEN

Elektronische geregelde gaskleppen stellen de ECU in staat om de ideale hoeveelheid brandstof en lucht aan de motor te leveren.


IMU

Het gebruik van de compacte IMU van Bosch voegt extra nauwkeurigheid toe aan de toch al zeer geavanceerde S-KTRC, KLCM en KIBS.


KCMF

KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) helpt je de ideale lijn in een bocht te houden


ASSIST & SLIPPER CLUTCH

De oorsprong van deze koppeling ligt in de racerij en hij zorgt zowel voor een lichtere bediening van het koppelingshendel als voor het voorkomen van een blokkerend achterwiel.
 


KEBC

KEBC (Kawasaki Engine Brake Control) allows riders to select their preferred amount of engine braking.


KTRC (3-MODE)

Het 3-mode KTRC (Kawasaki TRaction Control System) is Kawasaki’s meest geavanceerde tractiecontrolesysteem. Je hebt keuze uit meerdere standen, voor zowel een sportieve als een toeristische rijstijl.
 


POWER MODES

Verschillende Power Modes bieden de mogelijkheid om zelf de vermogensafgifte aan te passen aan de omstandigheden.
 


ELECTRONIC CRUISE CONTROL

Elektronische cruise control geeft de mogelijkheid om met een simpele druk op een knop een gewenste snelheid vast te houden.
 


ECONOMICAL RIDING INDICATOR

De Economical Riding Indicator laat je met een melding op het dashboard weten wanneer je zuinig rijdt






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Otomoto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion