Nieuwsbrief:

KAWASAKI  KLV 1000 - 2006

Bouwjaar:
2006
Kleur:
Blauw
Vermogen:
Teller:
54.647 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze KLV 1000 is van origine oranje en is proffesioneel in de blauwe kleur over gespoten

Opties en accessoires:

Hogere kuipruit
Middenbok
Akrapovic uitlaatdempers
USB lader
Topkoffer
Inruil Mogelijk!



Wij leveren onze motoren in overleg af met: 
12 maanden BOVAG garantie voor € 299,-

Het garantie pakket is  inclusief:
- Uitgebreide afleveringsbeurt
- Controle van alle slijtagedelen
- Volle tank benzine
- Grondige poetsbeurt
- Kenteken overschrijving

Voor meer info: 0572-371662

--
Boshuizen Motor Service
Barkstraat 1
8102 GV Raalte
 
Onze openingstijden zijn:

Maandag t/m vrijdag 09.00 t/m 18.00
Zaterdag  09.00 t/m 16.00
Koopavond: vrijdag 18.00 t/m 21.00
Woensdags Op afspraak

Tot ziens in onze winkel!


Met vriendelijke groet,

Koen Boshuizen
 
  • Boshuizen Motor Service - Kwaliteit ook waar je het niet ziet
     

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Boshuizen Motor Service
Barkstraat 1
Raalte
Plan de route
0572-371662
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italiƫ. Voor privƩrijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in Italiƫ diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiƫnte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion