Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ER 6 F ABS - 2015

Bouwjaar:
2015
Kleur:
Groen
Vermogen:
Teller:
32.716 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - er-6-f-abs
kawasaki - er-6-f-abs
kawasaki - er-6-f-abs
kawasaki - er-6-f-abs
kawasaki - er-6-f-abs
kawasaki - er-6-f-abs
kawasaki - er-6-f-abs
kawasaki - er-6-f-abs
kawasaki - er-6-f-abs
kawasaki - er-6-f-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Kawasaki ER-6F ABS uit 2015 - Betrouwbaar en sportief

 

Zoek je een veelzijdige en sportieve motor die je nooit in de steek laat? Dan is deze Kawasaki ER-6F ABS uit 2015 precies wat je zoekt! Met 32.716 kilometer op de teller is deze motor perfect ingereden en klaar voor nog vele kilometers rijplezier.

Deze ER-6F combineert een sportieve uitstraling met een comfortabele zithouding, waardoor hij ideaal is voor zowel dagelijks gebruik als langere toertochten. Het soepele en krachtige 650cc parallel-twin motorblok is vinnig in de stad en comfortabel op de snelweg. Dankzij het ABS-systeem rijd je bovendien altijd veilig.

Een groot voordeel van deze motor is dat hij de afgelopen jaren bij ons in onderhoud is geweest. Je kunt er dus van op aan dat hij altijd de nodige zorg heeft gekregen.

 
Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de mogelijkheden.
Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
De informatie in deze advertentietekst is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Desondanks kunnen er geen rechten aan worden ontleend. Wijzigingen, zetfouten en de beschikbaarheid zijn voorbehouden.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Deventer
Smeenkhof 13
Deventer
Plan de route
0570-656006
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion