Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SCOUT - 2016

Garantie: Ja
8003 Km
ROOD
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Net binnen . Zo goed als nieuwe Indian Scout 69 voorzien van JEKILL&Hyde UItlaat systeem 3 weg. buddyseat in bruinleder en als extra de duo seat en duo steps. bagagerekje in chroom wordt meegeleverd.
De motor heeft een glass coating ondergaan waardoor de lak beter beschermd is en een betere glans.

Vakgarage Jaco Smith zekerheidspakket:
*Grote onderhoudsbeurt 8000 km beurt
*poetsbeurt
*6 maanden Vakgarage garantie


Meerprijs voor Vakgarage Jaco Smith zekerheidspakket € 495,00


*Helaas komt het voor dat bij sommige auto's maar 1 sleutel aanwezig is. Sleutels bij laten maken valt ook buiten de afleverpakketten. Mocht er onverhoopt geen reservesleutel of extra sleutel bij de auto aanwezig zijn, en is dit essentieel voor u? Dan is het mogelijk om tegen kostprijs bij ons extra sleutels bij te bestellen.
*Ondanks onze uiterste zorgvuldigheid, kunnen de geadverteerde specificaties afwijken van de werkelijke specificaties, deze zijn derhalve onder voorbehoud.

Opties en Accessoires:
6-speed, Anti Blokkeer Systeem, Anti Blokkeer Systeem (ABS), Duo seat, Duo steps, Jekill and Hyde uitlaat systeem, Lichtmetalen velgen 16'', Solo seat, Tankdop afsluitbaar, Vloeistofgekoelde V-twin




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Indian Motorcycle Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion