Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  FTR SPORT - 2023

Garantie: Ja
11726 Km
WHITE LIGHTNING / INDY RED
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat voor: 180/55 R17
Bandenmaat achter: 120/70 R17
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

FTR 1200 SPORT ! Een Amerikaans Icoon op wielen.
De imposante en gespierde FTR heeft alles wat een echte motorfiets moet hebben .De lage ''flyline''- de lijn die van de voorzijde van de tank langs het zadel naar de achterkant van de motor loopt onderscheidt hem van elke andere naked bike en verwijst overduidelijk naar de flat track-roots van de FTR. 4'' touchscreen met ride command , navigatie en blue-tooth .Drie rijmodus instellingen zoals Sport-standaard en Rain vergroten de rijsensatie. Dankzij de lichte 17'' gegoten wielenis de FTR bijzonder wendbaar en de aan de weg klevende Metzeler Sportec-banden garanderen een rotsvaste wegligging.

Vakgarage Jaco Smith zekerheidspakket:
*Grote onderhoudsbeurt
*poetsbeurt
*6 maanden Vakgarage garantie
* 1 jaar pechhulp

Meerprijs voor Vakgarage Jaco Smith zekerheidspakket € 0,00

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem (ABS), Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth, Cruise control, Electronic Stability Program (ESP), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Navigatiesysteem, Tractie Controle Systeem (TCS)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Indian Motorcycle Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion