Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHIEFTAIN DARK HORSE - 2018

Garantie: Ja
4993 Km
WHITE SMOKE
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2018

Deze Indian Chieftain Dark Horse met 1800cc is door ons als nieuw geleverd. Onderhoudhistorie is bekend. Standaard uitgerust met o.a.:

ABS / Keyless rijden / Electrisch Verstelbare Ruit / Centrale vergrendeling op de Koffers / Cruise-Control / 100Watt Bluetooth Audio en Ride Command systeem,
3 Rij-modi Standaard, Tour en Sport, Navigatie etc..

Slechts 4762 kilometer gereden, onlangs door ons ingeruild. Motorfiets verkeerd in nieuw staat!

https://www.indianmotorcycle-alphenaandenrijn.com/




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion