Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHALLENGER ELITE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
WHITE CRYSTAL WITH BLACK CANDY, RED CANDY, AND G
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat voor: 130/90 R16
Bandenmaat achter: 180/60 R16
Afmetingen (LxBxH): 250 x 106 x 124 cm

*De crystal white pearl metallic satin lak , zijn glasdeeltjes in verwerkt voor extra glans en diepte gecombineerd met de kleur black
candy en red candy. Daar overheen met de hand geschilderde Indian Motorcycle Headdress-logo
*350 Wereld wijd verkrijgbaar en voor deze heeft , hoe heeft het mogen zijn nr 010.
*Een die in het TOP segment valt zoals steil en Exclusiviteit uit de gehele productie lijn
*Nieuw voor 2025 ; Blind sport Warning , Tailgate warning , Bike hold control , elektrisch gekoppelde remmen , Smart lean Technology
met ABS en Traction control.
*Nieuwe generatie Power plus 112'' motor met standaard 126 pk.
*Mooi bijpassend stikwerk in de buddyseat verfraaid de gehele motor.
*Elektronisch verstelbare kuipruit
*Pathfinder koplamp met adaptieve verlichting voor een nog beter zicht.
*up-side down voorvork met rondom BREMBO brakes voor optimale prestatie
*Powerband AUDIO systeem met 4x 100 watt met 9 bands equaliser
*Comfortabel en veilig rijden door middel van keyless starten , op afstand afsluitbare koffers , cruise control en USB aansluiting

Opties en Accessoires:
3 rijmodus, 6-speed, 7" display met Ride Command inclusief navigatie en Apple CarPlay®-integratie, 7'' LED koplamp, 12V-laadaansluiting, Anti Blokkeer Systeem (ABS), Boord computer, Brembo Brakes, Cruise control, Dodehoek detectie, indicator ingeschakelde versnelling., Keyless Entry, Led verlichting, Lichtmetalen velgen, Lichtmetalen velgen 16'', Lichtmetalen velgen 19'', Metallic lak, Navigatiesysteem, Op afstand afsluitbare harde zIJkoffers, Start/stop systeem, Tractie Controle Systeem (TCS), Windscherm, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Indian Motorcycle Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion