Nieuwsbrief:

HONDA  XLV 750 R - 1985

46701 Km
N.v.t.
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Te koop: Honda XLV 750 R – 1985 | 46.701 km |

Diverse nieuwe onderdelen


 

Op zoek naar een klassieker met een goede onderhoudshistorie?

Deze Honda XLV 750 R uit 1985 is in uitstekende staat dankzij de recent uitgevoerde revisies en vervangingen.

 

Bouwjaar: 1985
Kilometerstand: 46.701 km
Voorzien van diverse nieuwe onderdelen
Nieuwe achter schokbreker voor verbeterd rijcomfort
Remmen gereviseerd voor optimale veiligheid
Carburateurs gereviseerd voor een soepele motorwerking
Nieuwe accu voor betrouwbare start

 

Inruil en financiering mogelijk

 

Interesse? Bel, mail of app!


0511-233032 | info@defriesemotorfiets.nl



  • Waarom kopen bij De Friese Motorfiets?

    Ruime showroom met diverse occasions op voorraad
    Betaalbare motoren mét garantie

     


    De koffie staat altijd klaar!


    Afstand geen probleem? Wij bezorgen door heel Nederland tegen een gunstig tarief!

     

    Openingstijden:

    Ma: Gesloten
    Di: 13:00-17:30
    Wo: 9.00 - 17.30
    Do: 9.00 - 17.30
    Vr: 9.00 - 17.30
    Za: 9.00 - 15.00

     

    De Friese Motorfiets

    Conradi Veenlandstraat 102,
    9104 LA Damwald
    Tel: +31(0)511-233032
    Email: info@defriesemotorfiets.nl
    Website: www.defriesemotorfiets.nl
     

    Volg ons op Facebook voor de laatste occasions en updates!
    Facebook - De Friese Motorfiets






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Friese Motorfiets
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1981 - De Yamaha Virago was Yamaha's eerste V-twin cruiser motorfiets, en een van de eerste in massa geproduceerde motorfietsen met een mono-shock achtervering. De fiets werd vernieuwd in 1984. In dat jaar zorgde Harley-Davidson ervoor, bang voor de intrede in de Amerikaanse markt van de Virago en andere nieuwe Japanse cruiser-stijl motorfietsen, dat het importtarief op ingevoerde motorfietsen met meer dan 700 cc in Amerika werd verhoogd. Yamaha omzeilde dat door het 750 cc motornlok te vervangen door een 699 cc versie, terwijl de 920 cc motor werd opgeschroefd tot 1000 cc, en later 1100 cc.
© 2000 - 2025 Motoroccasion