Nieuwsbrief:

HONDA  XL 750 TRANSALP - 2024

Garantie: Ja
3716 Km
Tricolor
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Honda XL 750 V Transalp
 
  • Nieuwstaat
  • Rally pakket
  • 1e eigenaar
Opties:
  • Traction control
  • Rijmdus instelbaar
  • Boardcomputer
  • Honda quickshifter
  • Honda alu skidplate
  • Honda valbeugel
  • Honda rally voetsteunen
  • Honda handkappen
  • Honda 12 volt aansluiting
  • Honda midden standaard
  • Hepco & Becker koffer rek
  • Navigatie steun
  • Etc
De Transalp is afkomstig van eerste eigenaar en in nieuwstaat. Alle sleutels en boekjes zijn aanwezig.
 
Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Bagagerek, Beveiliging / alarmsysteem, steunen, andere en/of pedalen, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Adventure Bike Experience Center
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion