Nieuwsbrief:

HONDA  X-ADV - 2024

Garantie: Nee
867 Km
DONKER ZWART
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Automaat
Modelreeks: jan. 2020 - 2025
Koppel: 69 Nm
Afmetingen (LxBxH): 222 x 95 x 151 cm
Tankinhoud: 13 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 3

Oranje boven, korting eronder!
Het is bijna Koningsdag en dat vieren we groots! Van 26 t/m 28 april krijg je maar liefst €500 korting op álle motoren.

Of je nou al jaren droomt van die ene motor of spontaan verliefd wordt op een nieuw model—dit is hét moment om toe te slaan.

Zet je kroon op, start die motor, en rij weg met de deal van het jaar

- Motor zit in de fabrieksgarantie
- Akrapovic demper
- Motor kan op 35KW geleverd worden tegen meerprijs
- Slechts 867 KM!
- Een One of One editie volledige gecustomised TWV meer dan 5000 euro!

= Bedrijfsinformatie =

Van Doorn Motors

- Wij leveren al onze motoren standaard met 10 dagen gratis verzekering!
- Financiering is mogelijk, mocht u meer informatie willen dan vernemen wij graag van u.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is eventueel mogelijk tegen handelsprijzen.
- 12 of 24 maanden garantie is eventueel mogelijk tegen meerprijs. Prijzen zijn afhankelijk van de motorinhoud.
- Wij werken op afspraak en hanteren geen vaste openingstijden.

Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch of middels Whatsapp contact met ons opnemen. Zie onze website voor meer foto's in hoge resolutie.

Ontdek de wereld van Van Doorn Motors, waar vertrouwen, service en passie samenkomen voor een onvergetelijke motorervaring.


Disclaimer. Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
Opties en Accessoires:
Alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth, Carbon, Carbon delen, Extra keyless sleutel, Handkap vergroters, Keyless start, Spaakwielen, Sport uitlaat, Termignoni uitlaatsysteem, 4 rij modussen (Sport / Rain / Street / Track), 12Volt aansluiting, Achteropkomend verkeer waarschuwing, Anti doorSlip Regeling, Buddy seat, Customised, Custom windscherm, Custom zadel, Dagrijverlichting, Gear indicator, Kenteken verlichting, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, Led knipperlichten, LED Koplamp, LED koplampen, LED verlichting voor- en achterzijde, Navigatiesysteem, smartphone integratie, Spraakbediening, TFT-Display, Verschillende rij modussen, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
van Doorn Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion