Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Prachtige VTR 1000 Firestorm
- Sportdempers
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde viertakt DOHC 90° v-twin |
Boring x slag | 98|66 |
Cilinder inhoud | 996 |
Comp. verhouding | 9.4:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | 48 mm slated flat-slide CV-type |
Ontsteking | |
Vermogen | 110|82|9.000 |
Max. koppel | 97|7.000 |
Koppeling | natte platen koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | dubbele 296 mm schijf, vierzuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 220 mm schijf, éénzuigerremklauw |
Voorband | 120/70-17 |
Achterband | 180/55-17 |
Wielbasis | 1.430 |
Lengte | 2050 |
Breedte | 710 |
Hoogte | 1.155 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | 192 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 | Bathmen , Overijssel |
 | 06-38357616 |
Een stukje historie: HONDA in 1968 - In 1968 stopt men met de productie van de CB72 en CB77 en produceert men een nieuwe lijn met SOHC twins met vijf versnellingen genaamd CB250 en CB350. Deze CB 350 was in staat om toch een respectabele 169,6 km/uur te klokken.
Op de Tokyo Show van 1968 liet Honda een concept zien, na maanden van onafgebroken geruchten en verwarmingsbuisverhalen, het baanbrekende model dat voorgoed de motorwereld deed veranderen. Een 750 cc motorfiets met vier cilinders en een remschijf voor deed een nieuw woord ontstaan: 'superbike'. The CB750F Four was de grootste motorfiets uit Japan op dat moment, bevestigend dat een motorfiets met uitzonderlijke prestaties ook een betrouwbare motor kan zijn.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken