Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 800 - 2007

Garantie: Ja
30250 Km
N.v.t.
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw in de verkoop bij SW Motoren,

-Honda VFR800 FI VTEC ABS
-2007 
-30250km
-ABS
-Bagster comfortzadel
-hoge donkere Puig ruit
-bij 26000km kleppen gesteld, nieuwe olie/filter, remvloeistof, koelvloeistof, luchtfilter en bougies.
-in een super super nette staat

€4650

-Whatsapp: 0611706712 
-Op afspraak geopend, 7 dagen per week, 24 uur per dag
-Financieren is mogelijk
-Inruil van uw motor is mogelijk
-Bezorging is mogelijk door heel Nederland, België, Duitsland etc.
-RDW erkend bedrijf
-www.sw-motoren.nl
-SW Motoren
-www.instagram.com/swmotoren

Adres gegevens SW Motoren:

It Spyk 10E
9111HT, Birdaard
0611706712
Kvk nr:73505439

Met vriendelijke groet,
SW Motoren

Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
SW Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion