Nieuwsbrief:

HONDA  VF 750 C MAGNA - 1985

Garantie: Nee
59563 Mls
Blauw metallic
honda - vf-750-c-magna
honda - vf-750-c-magna
honda - vf-750-c-magna
honda - vf-750-c-magna
honda - vf-750-c-magna
honda - vf-750-c-magna
honda - vf-750-c-magna
honda - vf-750-c-magna
honda - vf-750-c-magna
honda - vf-750-c-magna
honda - vf-750-c-magna
honda - vf-750-c-magna
honda - vf-750-c-magna
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Honda VF750C, ook wel bekend als de Magna, is een populaire motorfiets die bekend staat om zijn krachtige V4-motor en kenmerkende styling. De motor is een 748cc vloeistofgekoelde viertakt V4, die 87 pk levert bij 9.000 tpm en 70 Nm koppel bij 7.250 tpm. De Magna heeft een topsnelheid van ongeveer 190 km/u. We leveren deze motor af met een onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
Aangepaste bestickering, handvaten, andere, Middenbok, Originele uitlaat, Sissybar, stuur, ander, Uitlaat verchroomd, We leveren deze motor af met een onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion