Nieuwsbrief:

HONDA  ST 1300 PAN EUROPEAN ABS - 2006

Garantie: Ja
141626 Km
ANTRACIET
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Dikke toerbuffel met het betrouwbare
V-4 1300cc motorblok. Met ABS -
Topkoffer - handvat verwarming -
spiegel en kuip spoilerset - en Dual
Combined Brake System. Prijs is
rijklaar Incl. afl. beurt en Gar.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Streetbikes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1923 - In 1923 besloot BMW zich meer op motorfietsen te richten, omdat het Verdrag van Versailles de productie van vliegtuigen verbood. In dat jaar draaide Max Friz de Bayernmotor 90° in het frame en de eerste BMW-motorfiets die het eigen merk mocht voeren was een feit. Dit was de R 32. De motor had globaal dezelfde opbouw zoals die tot op de dag van vandaag door BMW wordt gebruikt: een langsgeplaatste, luchtgekoelde tweecilinderboxermotor met een aandrijfas naar het achterwiel.
© 2000 - 2025 Motoroccasion