Nieuwsbrief:

HONDA  SCV 100 LEAD - 2006

Garantie: Ja
24958 Km
Grijs
honda - scv-100-lead
honda - scv-100-lead
honda - scv-100-lead
honda - scv-100-lead
honda - scv-100-lead
honda - scv-100-lead
honda - scv-100-lead
honda - scv-100-lead
honda - scv-100-lead
honda - scv-100-lead
honda - scv-100-lead
honda - scv-100-lead
honda - scv-100-lead
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Leuke handige kleine motorscooter , weegt slechts 100,5 kg ( leeg gewicht )
In goede staat en rijklaar 
Achterband nieuw
Grote beurt gehad

  • Bij aankoop van een motor 7 dagen gratis all risk verzekering !

    Bij ons zonder bijkomende kosten , zoals afleveringskosten of rijklaar maak kosten, bij aankoop motor 20% korting op kleding en helmen.

    Onze motoren worden afgeleverd met afleveringsbeurt, hierbij wordt vervangen wat nodig is om veilig op weg te kunnen.

    Motoren worden allemaal verkocht met garantie !

    Inruil ? Ja graag.

    Kijk op onze website voor alle motoren en bromfietsen / scooters.

    Let ook op onze winterbeurt aktie met stalling !

    Hoeve Motoren
    Westeinde 92
    7711 CM Nieuwleusen

    www.hoevemotoren.nl

    info@hoevemotoren.nl





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Hoeve Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion