 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 8-kleppen Parallel Twin met 270° crank en uni-cam |
Boring x slag | 92 mm x 92 mm |
Cilinder inhoud | 1084 cc |
Comp. verhouding | 10.1:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / 75 kW bij 7500 tpm |
Max. koppel | 104 Nm bij 6250 tpm |
Koppeling | Natte lamellenkoppeling |
Versnellingsbak | DCT: zestraps transmissie met dubbele koppeling |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20.4 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Semi dubbel wiegframe |
Vering voor | Showa 43 mm SFF-BP-type omgekeerde telescopische vork met voorinstelbare veerdruk, veerweg van 150 mm. |
Vering achter | Monoblock aluminium swingarm met Pro-Link met SHOWA gasgevulde demper, hydraulische voorspanningsregelaar, 150 mm veerweg |
Remmen voor | 2-kanaals ABS, Radiaal gemonteerde remklauw met vier zuigers, zwevende dubbele schijf van 310 mm |
Remmen achter | 2-kanaals ABS, Remklauw met enkele zuiger, enkele schijf van 256 mm |
Voorband | 120/70R17 M/C |
Achterband | 180/55R17 M/C |
Wielbasis | 1535 mm |
Lengte | 2240 mm |
Breedte | 865 mm |
Hoogte | 1360 mm |
Zithoogte | 820 mm |
Drooggewicht | 242 kg |
Leverbare kleuren | Matte Iridium Grey Metallic, Pearl Glare White, Graphite Black |
Beschrijving | Bereid je voor op een motor die alles kan. Dagelijks woon-werkverkeer, sportief rijden of weekendritjes met twee? Alles kan. De NT1100 biedt jou de veelzijdigheid van een GT zonder compromissen. Hij opent een gloednieuwe wereld van rijplezier. Hij is licht, wendbaar en comfortabel, voorzien van strak kuipwerk en met de beste uitrusting.
Comfortabel GT-ontwerp voor rijder én passagier
Lichtgewicht chassis, ophanging met lange veerweg
Krachtige parallel tweecilindermotor
Standaard verwarmde handvatten, cruise control en zijkoffers
Geavanceerde rijtechnologie
Optioneel: Dual Clutch Transmission met zes versnellingen
6,5-inch touchscreen met smartphone-connectiviteit |