Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X DCT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MAT PEARL GLARE
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Op zoek naar de meest veelzijdige motor die je kan bedenken? Dan moet je hier zijn. De NC750X met zijn hoge poten en krachtige tweecilinder is inzetbaar voor elk doel. En hij kreeg een update.

Het ruige design scherpt verder aan en wordt geleid door een vernieuwde LED-koplamp en een nieuw 5 inch TFT-scherm dat naadloze verbinding met je smartphone integreert dankzij Honda RoadSync.
Nu ook met dubbele remschijven aan de voorkant voor verbeterde stopkracht en kuipdelen dat bestaat uit duurzaam gekleurd Durabio™-materiaal.

Natuurlijk blijft het geniale geheim van de NC750X aanwezig: een geïntegreerde opbergruimte van 23 l, voldoende ruim om een integraalhelm in op te bergen. Dat is niet gewoon buiten de lijntjes kleuren. Dat is de lijntjes bepalen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1991 - Europa's eerste Sport-Tour, de FJ, met zijn vloeistofgekoelde 4-takt DOHC parallele 4-cilinder motorblok, droeg dit blok in een taai lateraal frame. Ook werd Yamaha's unieke vibratiereductie gebruikt genaamd Orthogonal Mounting. In deze vorm maakte de motor haar debuut als 1100 cc machine in 1984. Nadat in Europa een grote schare liefhebbers was opgebouwd werd deze opgeschaald naar 1200 cc in 1986. Later, in 1991, werd het type opnieuw uitgebracht onder de naam FJ 1200 A, met eem state-of-the-art ABS (Anti Blokkering Systeem).
© 2000 - 2025 Motoroccasion