Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X DCT - 2017

Garantie: Nee
8283 Km
BLAUW
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
- Zeer copleet uitgevoerde NC750X DCT in Nieuwstaat! - Automaat - DCT - Hoge Ruit met Vario deel - Ruitversteller - Stuurverhogers met Offset - Comfort Buddy - Topkoffer Drager - Comfort Voetsteunen - Zijkoffer Dragers - 12 Volt in Bagage Ruimte - Rear Hugger - Spatbord Verlenger - Middenbok - Tom Tom Houder - Handkappen - Ketting Smeersysteem - Valbeugels - Radiateur Beschermer - 12 Maanden volledige Garantie - IZGS! -




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Snoek Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Earles vering" betekent: Variant op de schommelarmvork, waarbij lange schommelarmen worden gebruikt die het scharnierpunt achter het voorwiel leggen. Komt ondermeer voor bij modellen van BMW en Douglas uit de jaren vijftig en zestig. Dit ontwerp voorvork heeft dezelfde voordelen als een conventionele schommelarmvork met korte schommelarmen en parallel-hulpvork. Immers, het onafgeveerde gewicht is ook hier gering. Een extra voordeel van de Earles-vork is dat bij sterk remmen de motorfiets nauwelijks de neiging vertoont voorover te duiken. De Earles-voorvork werd door motorconstructeurs in de jaren zestig vervangen door de telescopische voorvork. Op beperkte schaal wordt de Earles-vork nog toegepast op zijspanmotorfietsen
© 2000 - 2025 Motoroccasion