Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 S DCT - 2015

Bouwjaar:
2015
Kleur:
Rood metallic
Vermogen:
Teller:
65.747 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda NC 750 S DCT

Motor is keurig onderhouden
Word geleverd incl.
* Luxe tassenset  "SW Motech"  
* Valbeugelset     "SW Motech"
  • We zijn Benelli en CFMOTO dealer.

    We hebben van diverse modellen - welke ook in de showroom staan - demo's voor u klaar staan.

    Onze openingstijden zijn:

    Maandag      09.00/18.00
    Dinsdag        09.00/18.00
    Woensdag    09.00/18.00
    Donderdag   09.00/18.00
    Vrijdag          09.00/18.00
    Zaterdag       09.00/17.00

    Contactgegevens:

    Langenberg Motors 
    Printer 11
    7741 ME Coevorden
    0524-524977
    info@langenbergmotors.nl
    www.langenbergmotors.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Langenberg Motors
Printer 11
Coevorden
Plan de route
0524-524977
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion