Nieuwsbrief:

HONDA  MONKEY Z 125 - 2020

Garantie: Ja
2645 Km
NEBULA RED
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nog een Monkey Z-125 ABS ook deze is in nieuwstaat!

Het familiebedrijf Wim ter Braake Motoren is al meer dan 31 jaar dé motorwinkel van Nederland. Met altijd meer dan 200 motoren op voorraad is er voor elke motorliefhebber een passende motor. We leveren alle merken, nieuw en gebruikt.

Per 1 februari 2022 heeft Voordeelhelmen.nl haar intrek genomen op de bovenverdieping van Wim ter Braake Motoren. Met meer dan 80 merken in het assortiment en deskundig advies kan Voordeelhelmen.nl de motorrijder voorzien van een complete motoruitrusting.

Voor onderhoud en/of reparatie is ook uw motorfiets in uitstekende handen in onze 5 sterren gecertificeerde werkplaats. We zijn ook in het bezit van een vermogens-testbank voor het perfect afstellen van uw motorfiets.

Kortom, bij Wim ter Braake bent u aan het juiste adres voor alles wat te maken heeft met motoren. Wij zouden graag eens persoonlijk kennis willen maken en zien u dan ook graag bij Wim ter Braake Motoren te Nijeveen.


  • Zie je iets leuks?

    BEL of MAIL 

    0522-492255 

    Wim@terbraake.nl 

    Wij staan graag voor u klaar. 

Opties en Accessoires:
1e eigenaar, Anti Blokkeer Systeem, Bezorgen door heel NL mogelijk, Boekjes aanwezig, Chroompakket, Historie aanwezig, Keuze vermogen Cat. A2 of A!, Max 11kw (categorie A1), Naar keuze rijbewijs Cat. A/A2, Prijs is inclusief alle rijklaar kosten, Van dit model meer op voorraad, Zeer netjes




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Wim ter Braake Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion