Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1800 GOLDWING TOURING DELUXE - 2004

Garantie: Ja
62000 Km
Antreciet grijs
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
ongelofelijk mooie 1800 met abs, en ALLES EROP EN ER AAN  weinig km  abs geen krasje op de motor
  • LET OP! Wij zijn verhuisd naar de Penningweg 30 in Zaandam.
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gilex Motoren
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion