Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Garantie en financiering mogelijk in overleg.
Bezorgen mogelijk. 2025 tarief €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.
Voor het maken van een afspraak contact opnemen met 06 - 50 266 464
Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | luchtgekoelde 4-takt RFVC SOHC 1-cilinder |
Boring x slag | 100|82 |
Cilinder inhoud | 647 |
Comp. verhouding | 8,3 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | 40 mm VE carburateur |
Ontsteking | Electronische transistor |
Vermogen | 37,67|27,7|5.750 |
Max. koppel | 52,3|4.500 |
Koppeling | natte platen koppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | nb |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | gedeeltelijk instelbare 45 mm UPSD telescopische voorvork, veerweg 216 mm |
Vering achter | monoshock, veerweg 186 mm |
Remmen voor | enkele 296 mm schijf, tweezuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 220 mm schijf, éénzuigerremklauw |
Voorband | 120/70-17 |
Achterband | 150/60-17 |
Wielbasis | 1.490 |
Lengte | 2.151 |
Breedte | 823 |
Hoogte | 1.157 |
Zithoogte | 875 |
Drooggewicht | 163 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Honda speelt met deze FMX 650 in op de toenemende vraag naar supermotard motoren. Functionele motoren die gemakkelijk te berijden zijn en goed sturen. Twee dikke uitlaten en brede banden op lichtmetalen spaakvelgen geven de FMX een fraai en ietwat agressief uiterlijk. Leverbare kleuren rood, grijs, geel en zwart. |
Louwsma Motoren is in december 2014 opgericht. Het grootste deel van de werkzaamheden bestaat uit de in- en verkoop van motoren en verkoop van nieuwe- en gebruikte onderdelen.
 | Balk, Friesland |
 | 06-50266464 |
Wist u dat: In de motortaal "Universal Japanese Motorcycle" betekent: Universele Japanse motorfiets, een predikaat dat door de motorpers werd toegekend aan een steeds universeler wordend type Japanse motorfiets. In de jaren zeventig en begin jaren tachtig leken de typen van de verschillende Japanse motorfietsfabrikanten nogal op elkaar. Luchtgekoelde, staande multicilinder motorfietsen waarbij vooral de staande viercilinder populair was bij de ontwerpers van verschillende Japanse fabrieken. Inmiddels is de diversiteit in Japanse motorconcepten enorm groot geworden: v-4, v-2, zescilinder boxer, vier cilinders in lijn. De typering Universal Japanese Motorcycle is niet meer van toepassing op de huidige Japanse motorfietsen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken