Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT ES - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
PEARL GLARE WHI
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-es
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-es
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-es
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-es
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-es
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-es
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-es
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-es
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-es
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-es
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-es
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-es
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-es
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-es
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-es
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-es
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-es
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-es
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-es
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: HONDA MOTOR GARANTIE

Dit betreft een demo-voertuig.
Hier wordt vanaf het voorjaar regelmatig mee proef gereden en de motor is derhalve niet altijd aanwezig.
Om teleurstelling te voorkomen, willen wij u vragen ten alle tijden vooraf even te bellen voor een bezichtigingsafspraak.

***Wordt na de bouwvak verkocht!***
Wij hebben divese nieuwe exemplaren direct uit voorraad leverbaar.

Pols Motoren in Waalwijk is actief sinds 1956 als exclusief Honda Motor dealer en tevens BOVAG lid.

U vindt bij ons alles op gebied van de Japanse motoren, accessoires, motorkleding, helmen en Honda Merchandise.
Tevens kunt u terecht in onze ruime werkplaats voor onderhoud, winterstalling, schadetaxatie en reparatie & banden.

U vindt ons in de Tuinstraat op nummer 9 in Waalwijk.

Onze openingstijden zijn:
Di - Do: 9.00 - 18.00
Vrij: 9.00 - 18.00
Zat: 9.00 -17.00
Zo - Ma: Gesloten.


Graag uw aandacht voor het volgende:
Een motorfiets aanschaffen houdt meer in dan alleen een aantal foto's en video's op een beeldscherm bekijken of referenties van vrienden aanhoren.

Door het daadwerkelijk bezoeken van onze showroom (bij grote voorkeur op afspraak) en het beleven van de motorfiets (al dan niet gecombineerd met een proefrit op afspraak) krijgt u een veel beter beeld van het voertuig. Wij nemen hier graag de tijd voor.

Wij houden van transparantie, daarom hanteren wij heldere all-in prijzen:
Onze motoren staan altijd geprijsd inclusief fabrieksgarantie of 12 maanden BOVAG garantie (occasions vanaf 3500 euro).

Is een occasion goedkoper?
Dan geven wij alsnog 3 maanden garantie.

Wij rekenen géén bijkomende afleverkosten, rijklaarkosten of andere onverwachte verrassingen bovenop de reeds vermeldde prijs.
Opties en Accessoires:
1e eigenaar, 12v-socket, Abs (anti blokker systeem), Android auto, Apple carplay, Btw-verrekenbaar, Cruise control, Dual clutch transmissie, Euro 5 emissie normering, H.i.s.s. (honda ignition security system) start onderbreker, Handkappen, Handvatverwarming, Hoogte verstelbaar zadel, Hoogte verstelbare ruit, Led-richtingaanwijzers, Led achterlicht, Led koplamp, Origineel nederlandse motor, Traction control, Usb-aansluiting, Versnellings indicator, Windscherm, Zijstandaard




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Pols Motoren
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion