Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
PEARL GLARE WHITE
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Automaat
Nieuw: Ja
Garantie: Anders
Referentienummer: D115026

Deze motorfiets wordt u aangeboden door Premium Motors uit Apeldoorn. Premium heeft altijd ruim 150 topoccasions op voorraad. Daarnaast zijn wij dealer van Kawasaki en Honda motorfietsen.
De afleverkosten van nieuwe motorfietsen zijn bij de prijs inbegrepen.
Inruil en financiering op zowel gebruikte- als nieuwe motorfietsen mogelijk.
Bij Premium kun je o.a. ook terecht voor Hyperpro vering, Bagster zadels.

= Bedrijfsinformatie =

kOOPZONDAG 7 SEPTEMBER VAN 12.00 tot 16.00 uur geopend.
Opties en Accessoires:
12V Plug, ABS, Bagagerek, Boordcomputer, Cruise control, DCT - Dual Clutch Transmission, Gear-Indicator, Handkappen, LED Knipperlichten, LED Verlichting, Middenbok, Rijmodi, TFT Dashbord, Traction control, USB Aansluiting, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Premium Motors
Steenbokstraat 27
Apeldoorn
Plan de route
055-3602034
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion