Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS - 2019

Prijs:
€ 13.490,- € 13.690,-
Bouwjaar:
2019
Kleur:
WIT
Vermogen:
70 kW
Teller:
32.287 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Semi-automaat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Schitterende CRF1000 Africa Twin Adventure Sports DCT halfautomatische uitvoering, in de mooiste kleurstelling door Honda gemaakt. Voorzien van volledige kofferset. Dealer onderhouden, serviceboek met stempels aanwezig.

= Bedrijfsinformatie =

Occasion bekijken en proefrijden? Altijd een afspraak maken.

Een occasion bezichtigen of proefrit maken? Altijd een afspraak maken: bel ons op 038-4218075. Wij kunnen een motor reserveren vanaf 24uur voor afspraak*. Tot dat moment kan een motor verkocht worden. Bekijk onze website voor alle specifieke info over de motor, ons bedrijf en werkwijze. De genoemde verkoopprijs is altijd inclusief ons gratis "Wildeman Standaard Zekerheidspakket".

BASIS Zekerheidspakket | Gratis:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Kleine onderhoudsbeurt: vervangen vloeistoffen

Plus Zekerheidspakket | €399:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Grote onderhoudsbeurt conform de kilometerstand en fabrieksvoorschriften.

Extra services:
- Bezorgen van jouw occasion door het hele land: €139
- Financieren via MotorDreams of NU Motorrijden
- 10 dagen GRATIS All-Risk verzekerd wegrijden na aanschaf
- Altijd een scherp voorstel met onze eigen Wildeman Motorverzekering

Inruil van je eigen motor? Graag!
WhatsApp: +31 38 421 8075

Maandag: gesloten
Dinsdag-vrijdag: 09:30 - 17:30
Zaterdag: 09:30 - 16:00
Zondag: gesloten

Onze advertenties zijn met zorg samengesteld. Er worden geen rechten ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
*Reserveren uitsluitend indien u hier expliciet naar vraagt.
Opties en Accessoires:
2 cilinder, 12v Plug, 30th Anniversary uitvoering, ABS, Aluminium carterprotectie plaat, Automaat geschakeld, Gravel-stand, Mogelijkheid tot A2 - 35kW motor, TC - Traction Control, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Wildeman Motoren Zwolle
Meenteweg 30
Zwolle
Plan de route
038-4218075
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De cafĂ©-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het cafĂ© waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de cafĂ©-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion